Zaterdag 16 september van 14:00 tot 17:00 zal de openbare ‘nieuwjaarsreceptie’ van GroenLinks plaatsvinden. Tijdens deze receptie, die de aftrap zal zijn van zowel het nieuwe bestuursjaar als de  campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018, zullen 2 groene lintjes worden uitgereikt door Tweede Kamerlid  Kathalijne Buitenweg. De nieuwjaarsbijeenkomst, voorafgaande aan Prinsjesdag, wordt gehouden in SHIP op het Sluiseiland. Juist die locatie, omringd door water en land, industrie met aandacht voor onderwijs en verkeer en duurzaamheid, sluit uitstekend aan bij het  Verkiezingsprogramma van GroenLinks Velsen voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018. Tijdens de bijeenkomst zal het conceptverkiezingsprogramma worden gepresenteerd. Wij hopen u dan ook te mogen verwelkomen op onze receptie in SHIP (Noordersluisweg 1, 1975 AM IJmuiden). Er zijn hier verder geen kosten aan verbonden. Heeft u vragen of wilt u meer informatie? U kunt deze mailen naar groenlinksvelsen@gmail.com of contact opnemen met het bestuur via 06-10744874.