GroenLinks-kandidaten met o.a. Kathalijne Buitenweg woensdagavond 23/11 in Haarlem

Komende woensdag presenteren enkele GroenLinks-kandidaten voor de Tweede Kamerverkiezingen zich in Grand Café Brinkmann. Vanaf 21.00 uur krijgen zij het podium tijdens de ledenvergadering van GroenLinks-Haarlem. Ook niet-leden zijn welkom.

Afgelopen zondag 20 november maakte GroenLinks haar voorlopige kandidatenlijst voor de Tweede Kamerverkiezingen bekend. De kandidaten voeren de komende weken campagne om hún ambities als Tweede Kamerlid voor GroenLinks te presenteren. Als eerste doen ze Haarlem aan, waaronder  Kathalijne Buitenweg, de nr. 2 op de lijst.

De Haarlems afdeling van GroenLinks houdt op woensdagavond 23 november een ledenvergadering. Het is de eerste bijeenkomst die in het teken staat van de verkiezingscampagne 2017. Vanaf 21.00 uur is het programma ingeruimd voor de landelijke GroenLinks-kandidaten. Zij zijn – naast lijsttrekker Jesse Klaver – het gezicht van de partij die in de peilingen op 10 tot 14 zetels staat. Wat willen zij met GroenLinks in de periode 2017-2021? Wie het antwoord daarop wil weten, is van harte welkom.

Algemene ledenvergadering GroenLinks-Haarlem
Datum/tijd: woensdag 23 november, 20.00 – 22.00 uur (vanaf 21.00 uur presentatie GroenLinks-kandidaten)
Locatie: Grand Café Brinkmann, Grote Markt 13, Haarlem

Voor de redactie:
Meer informatie over dit bericht: Adri Zuidervaart, voorzitter GroenLinks-Haarlem, telefoon: 06 83 53 63 10