Foutmelding

De opgevraagde pagina bestaat helaas niet.

Pagina niet gevonden

Zoekresultaten

1. Formatie in Velsen begonnen

De formatie in Velsen is van start gegaan met een bijeenkomst van de beoogde collegepartijen op dinsdag 1 mei. In een goede en open sfeer hebben fractievoorzitters en kandidaat-wethouders besproken hoe te komen tot een collegeprogramma.

2. Huis-aan-huis in IJmuiden

Op zaterdag 10 maart 2018 gaan we weer langs de deuren voor een huis-aan-huis actie tijdens deze campagne in 2018, samen met GroenLinks Heemskerk.

3. Raadsvragen

Regelmatig worden er bij raadsvergadering schriftelijke vragen gesteld aan ons college.

Download  de bijlage om de vragen over en antwoorden te lezen over:

* onderzoek evenementenlocatie aan de Wethouder van Essenweg

* bouwactiviteiten Blekersduin

4. Stemverklaring Stichting de Schoolwerkplaats

Agendapunt 21 Niet inwilligen aanvraag Stichting de Schoolwerkplaats voor plaatsing aanvraag nieuwe school op het Plan van Scholen

Het bestuur van de Stichting de Schoolwerkplaatsen heeft een aanvraag ingediend voor het stichten van een nieuwe basisschool op Algemeen Bijzondere Grondslag.

5. De Groene Deur voor Tata Steel

In SHIP IJmuiden heeft op zaterdag 16 september 2017 tijdens de ‘Nieuwjaarsbijeenkomst’ ter gelegenheid van de aanvang van het nieuwe gemeentelijke vergaderjaar 2017-2018 Tata Steel een Groene Deur ontvangen van GroenLinks Velsen.

6. UITREIKING GROENE LINTJE AAN ARITA IMMERZEEL

In SHIP IJmuiden heeft tijdens de ‘Nieuwjaarsbijeenkomst’ op zaterdag 16 september 2017 ter gelegenheid van het nieuwe gemeentelijke vergaderjaar 2017-2018 Arita Immerzeel uit Driehuis op voordracht van het bestuur van GroenLinks Velsen een Groen lintje ontvangen. Meindert Fennema, politicoloog en oud-raadslid van GroenLinks in de gemeente Bloemendaal, reikte het lintje uit. Hij deed dat via een Skype-verbinding met Arita die op dat moment in Spanje fietste en vertelde daar veel minder afval langs de fietswegen aan te treffen dan in ons land, België en Frankrijk.

7. ‘Nieuwjaarsbijeenkomst’ GroenLinks Velsen 16 september 2017

GroenLinks Velsen heeft bij velen in Velsen en omgeving met de uitnodiging voor de ‘Nieuwjaarsbijeenkomst’ op zaterdag 16 september de ogen doen knipperen. ‘Nieuwjaar’? Dat is toch in januari?’ dachten sommigen eerst. Maar toen ze de aanhalingstekens zagen en de korte toelichting lazen reageerden ze heel belangstellend. Die belangstelling bleek ook op bijeenkomst in SHIP IJmuiden.