Foutmelding

De opgevraagde pagina bestaat helaas niet.

Pagina niet gevonden

Zoekresultaten

1. Stemmers, bedankt!

Dankzij jouw stem zijn wij gegroeid van één naar drie zetels! Wij zijn ontzettend trots op dit resultaat en kijken ernaar uit om ons de komende vier jaar keihard in te zetten voor een groener en socialer Velsen!

2. Politiek Café Schiphol

Is Schiphol een banenmotor en noodzakelijk voor onze economie, of moeten er vanwege geluidshinder en vervuiling grenzen aan de groei worden gesteld? Op maandagavond 17 september organiseert GroenLinks Velsen over dit onderwerp een Politiek Café in het Polderhuis in Velserbroek. Onder de gastsprekers is Tweede Kamerlid Suzanne Kröger. Toegang is gratis, evenals twee consumpties.

3. Formatie in Velsen begonnen

De formatie in Velsen is van start gegaan met een bijeenkomst van de beoogde collegepartijen op dinsdag 1 mei. In een goede en open sfeer hebben fractievoorzitters en kandidaat-wethouders besproken hoe te komen tot een collegeprogramma.

4. Raadsvragen

Regelmatig worden er bij raadsvergadering schriftelijke vragen gesteld aan ons college.

Download  de bijlage om de vragen over en antwoorden te lezen over:

* onderzoek evenementenlocatie aan de Wethouder van Essenweg

* bouwactiviteiten Blekersduin

5. Huis-aan-huis in IJmuiden

Op zaterdag 10 maart 2018 gaan we weer langs de deuren voor een huis-aan-huis actie tijdens deze campagne in 2018, samen met GroenLinks Heemskerk.

6. Stemverklaring Stichting de Schoolwerkplaats

Agendapunt 21 Niet inwilligen aanvraag Stichting de Schoolwerkplaats voor plaatsing aanvraag nieuwe school op het Plan van Scholen

Het bestuur van de Stichting de Schoolwerkplaatsen heeft een aanvraag ingediend voor het stichten van een nieuwe basisschool op Algemeen Bijzondere Grondslag.

7. De Groene Deur voor Tata Steel

In SHIP IJmuiden heeft op zaterdag 16 september 2017 tijdens de ‘Nieuwjaarsbijeenkomst’ ter gelegenheid van de aanvang van het nieuwe gemeentelijke vergaderjaar 2017-2018 Tata Steel een Groene Deur ontvangen van GroenLinks Velsen.