Filmavond: Before the Flood

Onlangs is in het Witte Theater door Energiek Velsen de film 'Before the flood' getoond. Velen van u zijn naar deze avond toe geweest..

Voor degenen die toen niet konden, wordt er nu  een tweede avond georganiseerd. Voor een kleiner publiek (ca. 40 mensen) en op een andere lokatie (Du-dock duurzaamheidswinkel Plein 1945 IJmuiden). Datum: dinsdagavond 18 juli a.s.

De reden: zoals boven genoemd willen we ook de mensen die op 30 mei niet konden de gelegenheid geven de film alsnog te zien en  na afloop zijn veel door de organisatie veel reacties ontvangen. Kent u mensen in uw omgeving die de film ook zouden willen zien; zij zijn van harte welkom.

De National Geographic docufilm ‘Before the flood’ van Leonardo di Caprio mogen wij nogmaals vertonen aan een select publiek.

De film laat duidelijk zien wat de gevolgen zijn van en de verwachtingen in de toekomst rond de klimaatverandering. Dit wordt op een fascinerende en realistische manier in beeld gebracht.

Het lijkt erop dat we het onderwerp klimaatverandering we met z’n allen soms wat uit de weg gaan, maar we mogen het niet negeren! Juist omdat het voor ons in Nederland ‘ver van ons bed’ lijkt, zien wij dit als een mooie kans deze film te delen met Velsenaren en het belang van duurzamer denken en doen weer extra onder de aandacht te brengen. De avond is ook een mooie gelegenheid elkaar weer eens te zien en voor u als bezoeker bestaande en nieuwe contacten weer aan te halen.

Het programma op 18 juli:

Inloop tussen 19.30 en 19.45 uur.

De film start om 20.00 uur, deze duurt circa 90 minuten en na afloop drinken we samen nog een drankje.

Er zijn 40 plaatsen beschikbaar en op=op.

Deze exclusieve inschrijving voor leden sluit op 12 juli a.s. Meld u dus snel aan als u erbij wilt zijn. U kunt gerust iemand meenemen.

Inschrijven kan via dit emailadres: welkom@energiekvelsen.nl

Vermeld s.v.p. uw naam en eventueel die van de persoon die met u meekomt.

Kent u iemand in uw omgeving die naar deze film wil? Stuur gerust deze mail door.

De trailer van de film is te zien op: https://youtu.be/D9xFFyUOpXo

Graag tot de 18e!